Trup a dřevěné části gondol jsou polepeny tlustým modelspanem. Po přelakování a vybroušení je povrch nastříkán plničem a přebroušen. K tmelení drobných nesrovnalostí jsem použil akrylový a nitro tmel.
Křídlo a ocasní plochy jsou potaženy dvěma vrstvami vliesu. Po vypnutí teplem (žehličkou) jsem položil tři vrstvy napínacího nitrolaku a nakonec jednu vrstvu zaponu.
Následovalo naznačení panelů a krytů montážních otvorů proužky reklamní samolepicí fólie o šířce 1,5 mm. Práce šla překvapivě rychle od ruky - například jednu polovinu křídla jsem měl hotovou zhruba za tři hodiny. Na modelu je celkem 120 metrů linek.
Po zamaskování oken a konektorů přišla na řadu barva. Použil jsem polyuretanovou barvu Standox. Po vytvrzení základní šedé barvy jsem se pustil do stříkání doplňků - všech nápisů a hlavně vlajky na kýlovce. Masky jsem měl vyřezané z běžné reklamní samolepicí folie.
Proti účinků paliva je povrch chráněn čirým matným polyuretanovým lakem Milesi. O jeho nastříkání jsem požádal kamaráda profesionála, aby model byl co nejhezčí a přitom příliš neztěžknul. Překvapilo mne, že trup stříkal ve svislé poloze velkým tlakem vzduchu a hned po nanesení laku povrch ofukoval tlakovým vzduchem, aby lak co nejrychleji zavadnul a nestékal.